Followers

May 7, 2010

terkenang waktu lalu..best...

Selamat pagi semua..Pagi ny mood aku rindu zaman PLKN...wooo..syok ooo..Xpenah aku lupekan..tersemat dalam hati beb..Sebab aku memang nak sangat p Kem ny taw..Xtaw kenape,siap wat solat hajat sebab nak sangat join kem ny, gile semangat..Mungkin nak timba pengalaman baru..Lagi pun xramai yang terpilih dak sekolah aku tuk join KeM ny..hanya 15 orang jerk yang tersenarai..Aku lah salah sorang dari mereka..Bertuah kan..ermm..

Aku rindu korang sume babe :

-Teringat peristiwa makan megi dalam gelap sama-sama..
-Terserempak Mr.BABI sebab nak amek air panas wat air milo tgh mlm ..
-Berjaga malam (penah jadi mak gurd beb)..
-Jatuh tasik yang kononye ada naga, gebang..
-Masuk kolam yang ada katak ewwwww...
-Kene berkawat kul 1 pagi sebab hilang bendera..
-Kena denda angkat katil berjemur di padang kawat waktu tengahari bute..
-Kena gigit sudu ngn garfu ngn mangkuk atas kepala sambil berkawat..
-Masuk hutan xmandi seharian..
-Wat kerja amal every weekend...
-Berlari 7 round setiap petang sebab semangat nak joint kayak..
-Kena masuk claz tadika setiap pagi..
-Kena sport cheek kul 4 pagi..sangat menyeksakan..

Peh macam-macam lagi lew, xlarat aku nak senaraikan semua..Paling xboley lupe lah aku jatuh dalam kolam yang ada katak, eeee geli siot..Tuhan jerk tahu..Waktu tu aku wat latihan outdoor taw..eeeeeeee..!!!geli gile vavi..Lame aku mandi sebab nak hilangkan kegeliantu..pastu kena dende sebab lambat..haihh nasib-nasib..Kat sana macam-macam orang aku jumpe..Tapi aku tak kesah sebab aku hidup dengan cara aku dan geng-genk aku jerk..Semua sporting..korang terbaik..Kat bawah tu aku ade lsediakan gambar cket untuk tatapan..Tapi xberape clear lah sebab masing2 dalam kegelapan..yang ada no 7 tu aku..saja letak supaya dapat membezakan antara satu sama yang lain..Sebab waktu tu aku gelap gile,.berat pon boley tahan..berat dari yang sekarang ny..MAklum jerk lah sehari makan 6 kali..Sebab nak mengunakan banyak tenaga aku terpaksa mengambil nasik double setiap kali menjamu selera untuk teruskan perjuangan setiap hari..isk2..kesian kan..Waktu tu aku xkesah pown badan aku cam ne..Janji aku happy..Lagi pun mak ayah aku jauh..Aku kena kuat waktu tu, klu sakit  nak suh dorang datang pown macm kesian jerk..So makan lah supaya sehat selam 3 bulan..yeahhh..


LOCATION: KEM LAKE CHINI RESORT PAHANG,
               KUMPULAN  2 SIRI 4/2007




 
Ny waktu wat kerja amal..hehe..
xberape nak amal lah sebab ngulor jerk lebih..
ny sume dak2 bilik aku..rindo korang lah..

 

waktu dipadang sasar..
Paling best dapat gune M16..adik aku agak cemburu waktu ny..Maklum lah dia 
tidak terpilih mcm aku, xcukup bertuah la ko mok..

 

Pic berduany lak time nak masuk hutan yang aku cite xmandi sehari tu..
waktu nak p cun je, 
waktu balik aku lah paling comot..


 

Pic ny lak waktu p TUDM ngn TLDM kot merasalah aku dok helly ngn kapal tentera..
besy oak..

 

Yang ny lak waktu hari terakhik kat kem, ny dah beratur nak balik ajb..
Adey time tacing-tacing..
Ny cikgu aku dorang baek sangat..Waktuny aku dah same besar ngn cikgu..haha..
Hanya  mampu tersenyum setiap kali terkenang..

 

Malam sebelum balik JB.. 
Malam ny ade wat makan, karok sampai kul 3 pagi kot..
tapi aku xlayan dok dalam bilik ngn member-member..



Waktu latihan outdoor..

"SEMANGAT"
mood: happy (^-^)