Followers

May 17, 2010

3 Story dari aQ..!!

Salam..

Ehem..ehem..

Aik lama dah rase nye tak update blog sinta hatiku ny..awww..windu taw..Nak cerita macam-macam ny buley tak..Mestilah buley..sebab blog aku suke ati ak lah nak cerita apekan..weee~~~


1st STORY ..

Sejak dah berapa hariny nak dijadikan ceritak saye dah mula rajin "berjoging"..Dan ak juga berazam mahu memaintainkan berat badan semampu mungkin..wee..semangat kan..Nak dipendekkan cerita ak dah mampu menahan makan nasik selama 2 hari taw..huhuh..ak cume makan yang ringan-ringan jerk, buah-buahan..Sebabnye ak masih mahu buktikan ak masih buley pakai baju-baju kebaye ak yg tahun lepas punye..INI AZAM AKU..Adik ak yg baru kurus cket tukn  selalu ngajing..KO DAH BESAR KAK..huisss.tidak patut..Tapi memag betol pun..Baju raye aku tahun lepas ada yg dah xboley pakai..Sadis kan..tp aku akan pastikan aku buley sarung lagi..weekkkk..!! 



2nd STORY..

Sejak dua menjakya ku join akak ku yang cumel tu "business  spagety delivery" taw,Saja membantu pelajar-pelajar yang xrajin nk keluar rumah..tulah target market kami..weee..dah mcm marketing lak..hhahaha..Alhamdulillah boley lah tamban wang saku kami berdua..LEy jugak p jalan-jalan nanti..weee..!!xsabar ny..Perniagaan kami mendapat sambutan dari kawan-kawan..Alhamdulilah..terima kaseh semua..Mak ngan ayah powh tak marah ak join business ny..weee..Happy..


p/s:pada sapa2 yang mau order just add us at ym cinda_jaybee@yahoo.com  & cyus_riah07@yahoo.com..

      "tiada caj tersembunyti"...hahaha...





3rd STORY..

Last story ny pasal Reunion lak..huhuh..Ape cer mau p ke tdk..ak kompius laginy..Kalau tak p entah bile lagi dapat jumpe korunk eak..Skunk kawan-kawan aku sume dah berubah,dah ada yang jadi wife orang, hubby orang, dah tunang dah anak 2 pown ada..Pendek cerite dah melangkah ke alam rumah dan bertanga..hahaha..Aku saja masih sendiri lagi..Takpa-tapa..sendiri happy jugakkan..xsedih jugak..Masih mampu tertawa jugak kan..Ape ape pown pada yang dah mampu memikul tangungjawap tu aku doakan korang selalu bahagia k..Amin..PAda yang bakal mendirikan rumah dan tangga tu jgn lupe jmput ak ya..!!

Dan tadi aku jumpe" kawan waktu sekolah rendah" dulu kat FB..seronok lah..macam-macam cerita terkeluar waktu sekolah..xmau ceritak..Maluu..!!sintak mungkey dolu-dolu..hahaha..!!ko dah gemok dowh...aku jerk semakin cumel..ahahah..nyte..