Followers

May 5, 2010

harta bukan segalah-galanya lah wei!!

Harinya aku agak rushing..xtaw kenapa..Maybe ini permulaan sesuatu yang baru..hidup baru lagi..Whateverlah..aku dengan hidup aku..tu yang pasti..

After breakfast..

aku terus menuju balik kerumah.sebab xder hal yang perlu diuruskan lagi..membawa kekeping hati yang agk dalam kemarahan sebab dapat sms yg menyakitkan hati time odw alek uma..Aku terasa sangat marah bila BUDAK X kate  mak suka klu aku ngan adik kawan ngan dia..sejak bile lak mak aku jadi mak ko..Hello xpernah terlintas pown kat telinge aku mak aku suke kite berkawan.Mak aku xpernah maksudkan cam tu pown..Tolongklah jangan sebokkan diri anda untuk keluarga kami..xmendatangkan ape-ape pown..hati kami 2 beradik xterbukak lagi untuk sape-sape..jangan nak bukak cerita kumpul harta tu semua depan mak aku..mak bapak aku bukan gilakan harta..Aku pun bukan nakkan sangat harta orang..aku boley usaha sendiri dengan tulang 4 kerat aku ny..insyaallah aku masih mampu berkerja..bukan aku xbiasa  berkerja ngn makbapak ak..dah lah sebelum aku terlepas marah dan merepek lagi jauh aku nak ko hentikan rancangan ko tu sume..sbb hati aku bukan untuk kau..dan adik aku juga..kami ada hak masing-masing untuk tentukan hidup kami..ini bukan zaman tok kadok yang jodohnye ditentukan oleh orang tua..Tolonglah faham..Jauhkan lah diri anda untuk kebaikan semua...!!