Followers

May 3, 2010

rindu..

selamat pg malaysia..

Aik time gusar-gusar cam ny lew pulak aku trpikir kan seseorang eak..alAhai-alahai..kami tidak pernah ada apa-ape hubungan istimewa pown sebelumny..tapi tiba-tiba aku rindu kamu..apehal pulakkan..last week sebelum  p exam HRM aku ada wish hope after exam nampak dia depan mata..tup2 betol..depan mata..haih..tulah tuah kot..tapi biase jerklah xderlah aku sampai melompat n terguling-guling kat tengah jalan bila nampak ape yang aku inginkan..cume hati rasa sangat happy..maybe sebab dah lame aku xnampak kot..orang kata perasaan tu salahkan..so aku xbersalah..kan2..aku bukannye ada hati kat dia..cume suke tgk dia..sbb comel..aku pun comel gak..hahaha..comel ker??..tapi comel cam ne pown comel-comel dia pown bukan boley beli beras dengan kecomelan tu..tu cuma satu kelebihan dan anugerah istimewa yang Allah kurniakan wat dia..tu bak kate kawan aku lah..tu pown ayat dia.ku sekadar meminjam saja..betol gak kate dia rupa bukan segalanye..tapi "ilmu d'dada tu yang penting"..Aik ngantok-ngantok cam ny banyak pulak idea yang datang..tapi mata aku dah terlalu pedih, jari aku dah terlalu letih..izinkan
hamba mngundurkan dri ya..ewah...


mood: ku merindu...
jgn lah sombong sgt kawan..
otey..