Followers

May 3, 2010

terbaru dariku...

 Salam mesra indah nanana...

Seratnye dugaan sem ny..macam-macam aku tempuh..aduhai sabar jerk lah..tp klu dah xtahan sgt mak jerk tempat aku mengadu..mak je paham nape aku menangis..mak jugak akan motivate aku..terima kaseh mak..terasa sangat berat semny sey..sebelumny aku xpenah rasa sesesak ny..dengan asigment silih berganti..redo,ngn test lagi..peh wat aku betul mengalirkan ari mate bila mengenangkan semua tu..tapi kau kena terus tabah..insyaallah tu sume tangga kejayaan buat aku..pada semua,doakanlah kejayaan ku ini ya..ny saja yang dapat membantu aku nanti..aku juga inginkan hidup yang sempurna, ingin kan bahagia,tapi tu belum waktunya lagi..biarlah kebagian aku menjadi satu kejutan buatku suatu masa nanti..aku hanya memfokuskan hidup sendiri sekarangny..biarlah orang keliling nak kate aku senget ke ape..dah lali(lupe) ngn sume tu..aku teruskan hidup aku tanpa mengagu hidup orang lain..rasa nak berkawan ngan aku kawan lah..kalau xnak xpe..aku cube menjernihklan keadaan sekarang..cube untuk menjadi manusia yang sempurna untuk kepuasan diri sendiri..itu yang terbai buat aku sekarang, dan aku cube mendengar nasihat yang membina dari keluarga dan kawan-kawan..akan ku tingalkan hati batuku ini untuk mencari kesempurnaan dalam hidup ny..amin..Pada ayah, terima kaseh atas layanan istimewa ayah kemarin..amat akak hargainya..terima kasih keranan tunaikan ape ynag aku mahukan cuti semalam..sangan gumbira..Pada mak thankQ so much sebab belanja kakak makan Pizza hut balik ari tu..sangat akak hargai..Pada mia, mokder  doakan adik cepat sembuh ya nanti boleh belajar menari lagi bersama atuk..kamu hebat dan pintar sayang..hahaha..pada abang ngah ku terima kaseh kerana sudi masakan makan untuk aku malam-malam buta ari tu..mmg sodap..terbaik..hahah..aku mmg ada masalah memasak bila balik jb ny..xtaw kenapa, maybe sebab rindukan masakan mak ayah.
.

Dariku indah nanana..

  1. muke xsabar nak jumpe ayah..seyes!!
  2. baru mangun titow..perjalanan yg panjang..!!
  3. muke tired alek niaga..agak selenge cket loll..
  4.  
     
     


mood: aku anak ayah yg gumbira..!!