Followers

May 12, 2010

Cerita dari hati ini..

Sejak kebelakangan ini ramai benar yang datang dan ramai juga yang berlalu pergi..kenape??Ada persoalan yang berkeliaran di kepalaku??Aku terasa "sunyi dengan kehilangan" dan terasa "rimas" dengan kedatangan dengan pelbagai ragam dan perasaan,, kenape??masih ada lagi persoalan berlari-larian dikepala ini..Hmm..masih mencari jawapan yang pasti..

Pabila datang "seribu kegembiraan", pasti datang juga "sejuta kedukaaan" mengiringi aku..Aku hairan..kegembiraan hanya "seketika jika dibandingkan dengan kedukaan"..Dugaan terus menemani aku..Kegembiraan terus meningalkan aku..Tapi aku cuba untuk terus tersenyum sebagai tanda tiada apa yang apa yang membelengu dihati..Syabas INDAH..Maafkan HAMBA MU ini kerana merungut dengan ujian ini..Aku cuma mahukan jawapan yang pasti..Adakah bahagia / derita??..Ataupun semua itu cuma setakat disini..





Siapa yang dapat bantu aku untuk menjawab semua pesoalan ini..??
Aku hanya mampu berDoa..