Followers

December 19, 2009

Hujan tiada..ribut pun tiada bilik aku naik air..aikkk..

Halo..halo..kopi o milo..cube tgk tittle post aku kali ini..ermm agak-agak menarik ke tidak?

Aku pown tak taw lah nak kata apa..Disebabkan kecuaian diri, bilik aku telah dibanjiri air..lalalala..Nasib baik

DAK TEMOK dengan MOK lepak uma aku tadi..kalau tidak jenuh aku nak sedut air satu bilik ny, kembung lah

jawabnya..aduhaiii.. indah-indah..sengal..Al-kisah..mulanya aku mahu mandi..tapi pikirkan kebosanan aku

bsuh baju dulu..pastu..aku tingalkan begitu saja..aku lupa turunkan paip die..sebab tulah air memenuhi bilik

aku..lalala..mujur aku cepat..Jika lambat sesaat mungkin..Tahlah..ny semua atas kelalaian aku..


Lihatlah kerjasama yang mereka berikan..

Aku benar-benar menghargai..

TQ my dear..lov u a lot sayang..


Tengok MOK bertunkus-lumus wat koje..gud..


Ha TEMOK perah jangan tak perah..aku hanya mampu tersenyum melihat gelagat adek2 aku

ny..lalala..sayang korang lebey..

Seluruh bilikku dipenuhi air...

~Wonderpets~

Apa yang penting??

KERJASAMA..

Sungguh bergaya kamu berdua..

Cun lah..