Followers

May 18, 2010

Bila mak melawak..!!

Cerita suatu malam yang sepi..hahah..
Poyo jerk intro story aku kaliny kan..
Cerita bermula........>>>

i know u everyting to me..
(handfon berbunyi..handfon berbunyi..)lalalala...
Owhh..mak call..yeaye.yeayy..!!
perasaan suka dan gumbira ku melambak-lambak malamny..!!
horey..



Mak : salam..kakak buat ape tu..!!

Aku : baru  jerk sampai uma..P lbrary ngn dak ily tadi..Nape mak?dah makn?sehat?ayah wat per?Mia wat per?
(soalan ku bertalu-talu bagaikan peluru..)

Mak : owh..xde wat pape..tengok Tv ngn anje..Mia dah balik uma dia lah..Ayah ko tu ader ha..sehat sumenye..dah mkan tdi, lauk ikan..(dlm ati aku uuuu..sedapnye..) kakak dah mkn?

Aku : ermm..dah2x..mak2x..wet kakak dah habes..nak wet mak..kakak lapa lah..kesian ny dah bape hari xmakan nasik (bercanda anak beranak)..

Mak : la ye ker..nape xmasuk "bersamamu" kakak..kesianye.!!business ape jadi??
(aku membaynakan gaya mak waktu ny) owhh..tidak..!!

Aku : hahahaha..tergelak besar aku bile mak menjawab sedemikian rupe..alahai...mak2..klakarlah..sakit pewot kakak ketawe taw..!!alah kakak dah makan lah tadi..ngan dak ily..mak kakak  gurau jerk..Mak2x..mia dah pandai ape skunk??

Mak : ermm dia dah pandai macam-macam..lari dah laju ha..kalah ko..(hahaha)..

Aku : weee..hebat lah adik..rindu lah kat dia mak..ermmm='(

Mak : kalau rindu balik lah..bile balik kakak??
( petanda baik ny, ley wat permintaan..ehem2..nak kepci lah...)

Aku : 27hb mak, petang kakak balik..Nanti kakak nak turun kak ayer hitam..Balik kg terus..nanti suh ayah amek eah..Baju sponser saye jgn lupe bawakkan ye..Marah mak pengantin nanti..weee....!!

Mak : ok..Dah lah..panjang lak crite ko ny ya!!..bye salam..

Aku : aik kite lak..otey..wasalam..i lap u <3 <3 <3..!!

*Hahah..kelakarkan mak aku ny..Ade suh aku masuk bersamammu..Alahai-alahai..

*Mood ku sanagat gumbira tahap gaban..Hanya yg dekat dgn ku memahami..Huhuhu..

*ily dak kurus yg cute terima kasih ya..!!Indah dak cumel terus tersenyum (*-*)...