Followers

May 6, 2010

I'M nOt Single..

Laguny sangat bermakna pada aku..Walaupun aku berjalan sendiri, aku happy..aku suka lirik lagu ny sweet sangat..Harap-harap kebahagian jadi milik aku suatu hari nanti, biarpun beribu kali hatinya disikiti aku redha..Sebab aku yakin kebahagian menanti aku kelak, Tuhan merancangkan sesuatu untuk aku..Cuma aku tidak mahu tahu siapa DIA sekarangny biarkan semua tu datang suatu hari nanti, InsyaAllah..Sebab aku percaya pada ketentuan Tuhan..Doakan lah kebahagian aku kawan-kawan..amin..Aku juga mendoakan kebahagian untuk kamu yang aku sayang..
Amin..


Untuk kamu, aku dah tahu dan sedar ape silap aku tempoh hari..Maaflah aku leka kerana terlalu letih kemarin..Waktu kamu memberiku masaj tu aku baru saje terlelap sebab mmg tidak tidur semalaman sbb menyiapkan tugasanku.. sementara menunggu task dari kawan ku untuk di submit pada waktu itu..Tak mengapalah semua dah terlepas dan kamu pun terasa sangat-sangat sakit hati dengan kecuaian aku..Tapi itu semua tidak disengajakan..Demi Tuhan bukan  disengajakan..otey-otey 4 get it..kite teruskan hidup masing-masing, sebab itu kehendak kamu..Aku bukan manusia yang ego, tapi kalau beginy cara kehidupan didunia aku aku perlu menjadi manusia yang ego sepeti ape yang ko katakan.Tapi aku bukan kejam..Itu bukan sifat aku..Aku tahu aku tidak patut cerita semua ny, Tapi ini adalah keputusan yang aku perolehi setelah beberapa hari aku memikirkannya apa punce sebenar..Aku puas hati sebab aku tahu ape sebabnya..
Only  bcoz of  "SORY"..
Ok fine sume dah berakhir dengan  hampir sempurna..
 Salam mesra dari sahabat buat sahabat..
Salam..