Followers

October 29, 2009

Aku sayang kau Ain..

Kepada kau yang sudah aku anggap adik..maafkan atas kekasaran aku semalam..tidak terlintas pun aku ingin sakitkan hatimu...ketahuilahh..aku cume ader kamu yang sentiasa cube memahami aku dan setia menemani aku kala sedihny..aku tahu dugaan aku tidak sehebat dugaan yang pernah kau lalui..tapi berilah ruang kemaafan padaku untuk betulkan semula keaadaan dengan sedikit ruang waktu..Tatkalany hati serta fikiran aku benar-benar bercelaru dengan ape yang aku alami sekaran ini..sungguh tidak terdaya rasenya aku untuk terus bertahan di sini..tapi aku cube..cube sedaya dan semampu aku..terlalu azab bagi aku untuk terus betahan di sini illy!! jika aku diberi peluang untuk belajar atau berhenti..aku akan pilih berhenti..aku tidak lagi sangup berhadapan dengan semua ini..terlalu panjang masenye..Ya Allah kenape aku tidak dikurniakan hati secekal HILLIHAYATUL AIN, Ya Allah..sentiase senyum dan ketawa baik dalam keadaan sedih atau pun gembira..sentiase mahu aku gembira dan terus ketawa walaupun dihatiny menangis..kejam benar aku pada kau dek..sentiasa menyakiti hatimu..percayalah..ape pown aku akan berterima kaseh pada kau..kau tetap aku anggap adik sampai bila-bila..cume aku perlukan mase lagi..