Followers

October 27, 2009

Luahan hati aku..

Salam..

Ape pon terjadi pada aku kalinya aku kena kuat..Biar aku tanggung semuanya sebab aku tahu sape aku yang sebenarnya..kau yang mulekan perkenalan kita dan kau jugak yang akhirkan semuanya..6 bulan aku bersama kau semua nya indah sanggat-sanggat..terima kasih..Walaupun beribu suntikan semanggat dan harapan aku terima waktu aku tersungkur awal perkenalan kita, sume tu hanya permainan kate dan manis bicara agar aku terusakan kehidupan,ini bukan sindiran tapi keluar dari mulut anda..ape-ape pown terima kasih banyak memberi aku sedikit kebahagiaan dan sinar harapan..kau seorang lelaki yang baik yang pernah aku kenali..cume baru aku sedar, yang kau kurang kejujuran pada aku selama kita bersama,..tapi takpe aku cube faham dan cube terima alasan-alasan yang kau berikan malam tu lagipun manusia bukan semua nya sempurna..mungkin, benar hidup tidak selalunya indah, tidak selalunya bertuah..biar aku musabah diri, muhasabah cinta..kau bukan untuk aku sebab aku tak setaraf degan kau..kedudukan aku dibawah, jauh dari kalangan korang..aku akan pakse diri untuk terima semua ini..aku mintak maaf atas kekasan aku pada kau selama kite bersama..aku pown manusia pastinya ade salah silapnya..tiada manusia yang sempurna kat dunia ny, betul tak?..cume berikan aku waktu untuk ubat hati aku yang benar-benar bernanah ny..aku pown kalau boley aku taknak membenci kau sebab aku betol-betul sayangkan kau gile vavi,bukan sekadar minta simpati tp aku benar-benar ikhlas terima kau seadanya..cume dah tertulis..kau bukan untuk aku..mungkin bukan rezeki kite untuk terus bersama..aku doakan ko bahagia dunia akhirat.. cume aku mintak tolong jangan sakitkan ati aku buat kali ketiga selepas ape yang berlaku kali ini..aku dah puas tahan kesakitanny..tak terperi rasenye..kalau kau pernah rasakan..aku pown manusia pastinya ader beribu perasaan..tapi ny paling menyakitkan aku..insyaallah bile aku dah kembali seperti sediakala pastinya aku terima kau seperti sahabat aku..insyaallah..

~MUHASABAH CINTA~
Wahai...
Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan...
Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama iniYa ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan...
Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

~DIKAU HADIR~
Dikau hadir
Di kala aku memerlukan seorang teman
Dikau bawa secebis bahagia
Bila aku hampir berputus asa
Kuterima segala
Apa yang diperduga
Dan kini kubersedia
Hadapi hari muka
Kau bawa sinar cahaya
Di hariku yang gelita
Dan dikau hadir tepati waktunya
Membawa tawa ceria
Bila mana kau terima
Hidup ada suka dan duka
Mendung takkan selamanya
Sinar mentari kan menjelang tiba