Followers

October 28, 2009

Dikejutkan Dengan suara Yg sanggat-sanggat........

Seronok benar ku pagi ny..bangun seawal-awalny..tak merasakan sedikit keletihan pun walau sedikit..aku rase aku tidur lewat lagi semalam..tu pun atas paksaan yang benar-benar keras.. Aku rindukan suara yang selalu mendodoikan malam aku..hmm..
Rindu sanggat, teramat sanggat..



Balik pada cerita aku..



Pagi tadi dekat pukul 5, aku terjaga..nak taw kenapa..aku rasa ade suara sayu sanggat dekat telinggany, kejutkan aku dengan nada yang paling istimewa.
"indah bangun sayang,bangun taw.."
..lantasnya aku terus tersedar dari lenaku..terus terpinga-pinga sambil gosok mata..kalau aku diberi peluang untuk bercerita dengan kamu seperti sebelum ny..pastiny akan kutunjukan reaksi aku tika tu..seakan-akan suara ayah..tapi bukan, sebab ayah ader care tersendiri bile kejutkan anak die ny, hahahah..rindu dekat ayah!!!..aku kenal sape die..dekat benar dengan hati aku..tak mengapalah aku jangan ikukan perasaan tu..ermmm..ape lah ko nie..haihhh...



Dah bepuluh kali mak dengan anje(adik aku) tanye pada ku balik ke tidak minggu ny, akak taknak balik..pastinye akak sedih kat sana nanti dan akak tak bersedia lagi dengan soalan-soalan dan pertanyaan yang bakal akak terima dari mak..maafkan akak ye..mungkin lepas exam akak baru balik..mungkin lah..insyaallah..