Followers

November 1, 2009

Dalam dilemma..

Salam..



Pada semua pembaca blog saye..indah pohon maaf atas ape yang die post kan minggu lalu, itu hanya sekadar meluahkan ape yang terpendam dihati..ape yang terjadi adalah dugaan untuk aku..Insyaallah aku cube semampu yang mungkin untuk menangani semua dugaan ini..aku dah tak sanggup melihat ibuku mengalirkan air mata lagi lagi kerana ini..aku cuma mahukan ibuku trsenyum tatkala aku disampingnya..maafkan kakak..




Pada adik-adikku..kamu bantulah aku menjaga mak & ayah d'sane ye..aku hanya mampu sampaikan doa dari jauh buat kamu semua..aku tahu mak sedih bile aku bersiap-biap pagi tadikan..aku nampak..mak seolah-olah tak mahu lepaskan aku..kalau aku diberipeluang untuk terus tinggal bersama pasti aku tak ingin ke sini lagi..tapi aku harus habiskan semuanya disini.. memang tak lama..tapi pada aku cukup tersekse..sabarye mak..janganlah menangis lagi..akak lagi tersekse bila tenggok mak sedih..pasal akak skunk ny mak jangan isau ye..akak ok..ape kenangan yang ader akak cube hilangkan agar mak tak bersedih lagi..sume salah kakak..punce mak sedih cam ny.."Ya Allah..kau ampunkan lah dosa-dosaku, lepaskan aku dari azab seksaan mu.., Ya Rahman kau tenagkan lah hati kedua ibu bapa ku, biar aku yang menanggung segala cobaan mu ini..dengan balasan kau tenangkan hati kedua ibu bapaku Ya ALLAH, amin.."..mak akak akan buat ape saje asalkan mak kembali tersenyum..percayalah..