Followers

October 27, 2009

Seribu keampunan ku pohom pdMu wahai ibu..

Mak..malam ny hati akak betol-betol merintih, menangis atas ape yang berlaku pada diri akak sejak kebelakangngn ny..Tapi akak tak sanggup nak berkongsi ngn mak kaliny..sumpah bukan akak sengaja nak sakitkan hati mak tadi dengan kekasaran akak tadi, tapi akak betul-betul tertekan sangat sekarangny(maafkan akak)..tapi akak rase akak betol-betol tak kuat nak bercerita ngn mak dengan jarak jauhny cam ny..bila akak dah ready kite kongsi cerite ny same-same k..macam sebelum ny, akak cuba taw..mak faham kan ape yang akak maksudkan..ampunkan akak ye mak..akak betul-betul taknak mak teluka lagi dengan ape yang terjadi pada akak kali ny..akak cube angap bende ny dugaan lagi pada akak, akak pown tak sangka akak sume nak jadi macam ny..tapi sekiranya mak dah tahu nanti harap mak faham..jangan lagi mak terus bertanye pada akak ye, angap lah sume tu dah berkahir..akak merayu pada mak..mungkin sume ny bersebabkan, cume tak nampak depan mate jerk kan..mak penah katekan "dugaan mengajar manusia terus besabar untuk teruskan hidup"..mak doakan akak terus tabah hadapi semua ny k..akak sayang sangat kat mak..jatuh bangun akak selameny mak sentiase dengan akak, tak penah pown mak megeloh sikit pown..akak betol-betol bersyukur ade mak yang sentiase menerima anaknye walau ape jua keadaan..thanks mak..semua jasa-jasa mak akak ingat sampai bila-bila..akak akan sentiasa doakan mak dunia akhirat..pada ayah jugak..akak sayang ayah sanggat..tak perlah mungkin ayah perlukan mase..akak juga doakan kesejahteraan ayah dunia akhirat..cume ape yang akak perlukan sekarangny..kasihdan perhatian both of you..mungkin itu jerk yang dapat tenang kan hati akak yang betul sakit, pedih, luke yang parah sangat sekarangny..akak cume ade mak ayah yang dekat sangat kat hati akak..Terima kaseh Tuhan..masih lagi mahu lindungi aku dari melakukan kezaliman pada diri sendiri hariny..betapa bodoh dah daifnye aku bila dilanda dugaan sebegini..harapan aku ya Allaah tunjukkan aku jalan dan lindungi aku serta keluargaku dah dia yg aku benar-benar sayangi..sunguh pown aku ditingalkan begini..