Followers

April 5, 2011

Sandwich twisties..!!

Hye blogger...Malam ny cik nanan nak share recepi ringkas terlampau, TERLAMPAU???woww....Resepi ini boley disediakan dengan sebelah mata..Ermmm...Dan idea ini datangnya dari kawan saya iaitu "Dak aina and Dak mellisah"..Ya korang memang hebat..Punca datang idea ini ialah disebabkan kelapan perut saya di suatu malam..Hehehe..Aik di suatu malam je ker??



-Sekadar hiasan-






Hehehe..Menjadi kebiasan aku memang suka makan roti tanpa sebarang jem or plantar or wat ever...Sebab aku rasa makan kosong begitu lagi best...Hehehe..Ok xpayah nak pelik sangat..sebab aku memang suke makan roti kosong...Bak iklan roti Gardenia tu,




" OWHHH  GARDENIA....LEBIH ENAK DIMAKAN BEGITU SAJA...." 



Hehehe..Tah lah aku dah terbiasa waktu sekolah dulu..Sebelum kua rumah mesti aku capai roti dua keping...Alas perut..Sebabnye bile aku makan pagi-pagi nanti sakit pewot..Leceh nak ergkk3x kat skolah..Jadi makan roti jerk aku ok..ermmm...







Bahan asas..
Roti and twisties..
Tak kesah lah brand ape pown..
Janji dapat roti yang lembut ..
Wuuu..bestnye...

Korang boley jerk pakai twisties tu perisa ape pown..
Kalau nak pedas guna lah perisa curry tu..
Aku memang xsuke makan benda yang pedas-pedas ny...
Hehehe..
So aku amek chesee..
Napa chesee??
Sebab die bestttttttttttttttttttt...!!










Okey korang just susun jerk twisties tu atas roti then kepit dua..
Pas tu dah ley ngupp...
Mudah kan..
recepy ny Sesuai untuk orang baru pulang dari class macam aku ny..
or  kelaparan tengah malam..hehehe

Sure lah xde kedai buger bukak kan kul 3 pagi...
hehehe








...Rocky tu sekadar decoration jerk...
Supaya comel..!!!
Hohohoho...



Sekian..!!





PADA YANG JELAK NGN ENTRY NY SILA PANGKAH  TAB ANDA>>
TERIMA KASIH=)