Followers

April 2, 2011

jum mop rumah..!!

Hai napa tajuk saya begitu???

Huhh, macam biasalah saya terlampau bosan dan tak boley tidur lagi kawan-kawan..
Hari ini saya terus-terus mengemas rumah..Saya terlampau bosan duk sorang-sorang begini..Arghhhh
BENCI...!!

Macam biasa sayang ambil keputusan kemas rumah dan mop di pagi buta...haha...
Teruknya ko Indah..!!
TUJUAN: untuk meletihkan badan..
SEBAB:Okey supaya saya terasa penat dan dapat menidurkan diri...
KEPUTUSAN: gagal...!!
Erghhhhh..!!

Erghhhh pelis petua nak hilangkan bosan, lonely dan tidur dengan mudah nya??
Saya nak manadi malam..Tapi mendapat larangan keras sekarang...
Macam biasalah bila terlampau kerap mandi malam ada kesan buruk nya di belakang hari..
Okey fine saya percaya sekarang..

Saya cuba buat asgment dari tadi tapi intro tak sudah-sudah..
Mod saya still melayang-layang lagi...Jiwa saya sangat kacau...
Buweekkk...
Benci lagi..!!


SAYA PAKSA DIRI TIDUR>>>
SELAMAT MALAM!!!
:-(