Followers

April 14, 2011

Kite malu..!!!

Ehem-ehem..Puteri nak lalu ny..TEPI-TEPI-TEPI..Hehehe...Puteri celah mane lak aku ny..Hahahha...

Wah penatnye...Tapi heppy sikit lah...Lama beb aku tak kuar jalan-jalan..Asyik duk terperap jerk kat Legenda ny..Bosan mak Nyah...Ermm..Hariny kira aku bahagia jugak lah...Okey..Aku mulakan perjalanan plot cerita aku hari ini...TESCO....................................!!aje..

Untuk hari Khamis yang mulia ini kelas aku hanya ada waktu petang saja..2 sampai 5 petang..Macam biasalah pagi saya rehatkan mata..Sebab semalam aku dah dapat tidur awl sikit..Hehehe..Maaf lah Dak aina..Aku dah tido waktu ko membuZZ2x aku semalam..Paginya aku bangun baru aku pasan..hehehe..

Dimulakan cerita, Dak aina mempelawa aku p tesco waktu di kelas tadi..Hehehe..Bagai kan pucuk dicita, Ulam mendatang...Aku tanpa segan silu terus kata yes..hehee.. Actually, aku da niat nak beli apa pown..saja nak jalan-jalan..Sebabnye aku bosan sangat..Ermm..Lagi satu, ak p sana sebab nak beli air chotelet pearl tu..Lama babe aku tahan-tahan..huhuhu dah dapat tadi..besttt...!!



Muke syok bile dapat ape yang diidamkan...
hehehe..
Layannn...






Muke gedik aku...
Aku xkesah..
Kalau ada yang kesah sile main jauh-jauh..






Lets contineu cerita aku..Berkenaan entri aku kat atas tu
 "KITE MALU".....Sebenarnya.....aku......dah............. ter.....sa....lah....to....lakkk...troly.....!!Huhhh..Sumpah malu...ermmmm.......
Cam ny ceritanya:
Lepas pilih ayam, aku cakap kat abg ayam tu..bang tolong potongkan ayam ny..pas tu pangil aina tanpa memandang...


Aku: Na..na..na...(sebok pangil aina sambil tolak troly orang..sebabnye terlalu berangan) TIBE-TIBE...

Pakcik : eah..eah..eah..tu troly saye...

Aku : terdiam kemaluan.......!!sambil meliar mata mencari aina...Rupa-ruanya aina dah lima langkah     dihadapan aku...ermmm....
(Maaf ya pakcikk...Anak xperasan tadi..Dok pilih-pilih ayam yang paling mantop..Tiba-tiba xperasan tertolak troly pakcikkk..Maaf....Bukan sengaja....)


Okey sila abaikan kejadian tadi....Terima-kasih...Moral of the story..
"Jangan terlalu asyik bila tengok ayam"...!!huwa..huwaaa..hiwaaa...












Jom layan pixca lak...


Pot-pet..pot-pet tiba-tiba troly penuh...
Magic..
Heheheh...







..Dak Aina & Dak Alya..
COMEL kan mereka...






Hehehe...
Beli barang ciket-ciket..
Tergelak akak penimbang tu...
Kami bujang kak..
Makan tak banyak...







Paling kelakar..
Bawang sebijik jerk..
Sebenarnye
Aku suka benda yang comel-comelny..
Bawang  tu 4pocen jerk...
Hehehe...
Akak casher tu macam heran jerk bila barang aku sume satu-satu..
Xkesah pown..





Dan penat tolak trolykan..
Kita makan dulu..
Karang takda tenaga nak berjalan..
hehe..
kue tiaw goreng+udang kecik 1..
Tukang masak tu tipu...
Dia bagi aina udang besar...
Xpuas hati..!!











-berangan nak  masak tomyam-