Followers

April 1, 2011

Kurus sangat ker ak??OMG..

Okey post saya kali ini khas tuk DAK ILY a.k.a BUDAK GEMOK....owcchhhh....Sowie..Tapi memag betol pown ko temok..heheh...Aku Omel...hahah..Pasan nye...Tapi kalau aku tak puji diri aku sendiri sapa lagi kan..

Ross Merah


Cerita ini bermula pada kelas aku pagi tadi..Kelas Taxation..Okey kelas yang menakutkan buat aku...Huhhh..Bukan sebab ape pown aku takut..Pada aku Sir tak garang..TAPI..dia suka bertanya..Greeeee..atotnye..Dia suke petik nama sape-sape jerk...Gagau lah kalau nama ANDA dipetik tika 
itu...

 "SIMPLE QUESTION..JUST ANSWER YES OR NO
Kalau korang jawap:
YES, Why?

Kalau korang jawap:
NO, Why?
Ha gitu lah gamaknya....

Simple kan...Ermmm...Pada aku bila nama dipetik berderau darah  wei...Lagi lah nak pasang niat ponteng kelas dia...huhh..memang tak lah kan...


Okey balik pada tajuk kita..Kurus sangat ker aku???...Yes my weight  STILL  47kg, before this my weight around 50kg sumting lah....Owhhhh..Senang nye berat aku turun...Tadi aku p timbang kat klinik kolej...Macam biase makcik nurse pown dah kenal sangat dah bila aku datang klinik die...ahahah..Saya tak gangu kerja acik nurse..saya nak pinjam penimbang jerk..boley kan...

Dak ily Sekarang bahagialah panggil aku dengan pangilan papan, POppye, kering n bla..bla..bla....Sampai Hati dia kata aku "dah tak santik.."owchhhh...Cedihnye....ermmmm....Yelah ko sekarang dah MANTOP, Tip top....aku ape jerk...dah "KERING TAK CANTIK pulak"..ermmm..Ayat tacing..buwekkkkk..

Heheeh..Tuhan tu adil...Dulu aku selalu gila pangil dia Poppye.La ny kena batang hidung aku balik..hahha..Padan muke aku...Kenapa aku pangil dia poppye dulu?sebab kurusnye terlampau...

bayangkan jerk lah ny aku skarang mata ,pipi cengkung macam jerangkong kate atok bile balik kampung tengok Baby Ucu..
Ermmm.... 
Redha je lah..


Target aku:
1) kene nikkan berat  badan balik, sakit tinge ler...
2) Buktikan saye bukan jerangkung ler atok...huk3x..
3) tak ley tension2x dah...Tenyum jerk 365hari, insyaallah..
4) bla..bla..bla...