Followers

April 4, 2011

kak limah sorang jer ker...!!!!!



Ha..hari ny nak cite pasal HANTU KAK LIMAH...wow...gamaknye kawan-kawan aku dah kena sampuk hantu mak limah ny..owh parah-parah..Memang bantai golak memanjang jerk hariny...Ayoooo...Mule-mule menyampah jugak aku teok cite ny..Macam merepek jerk..Tapi semalam kul 3 pagi bantai tengok ngan
dak Aina, Dak mell ngn aku...Kak limahhh owh kak limah ..kelakar la kamu...





Kak limah owh kak limah..!!!


Dasyat-dasyat si aina memang pelakon terbaik lah...Ayat dia dari kelas pagi tadi...
"kak limah oooo kak limah  sorang je kerrrrr?"
tu jerk diulang memanjang...Ayooooo....Aku pown menjawap:
"meh ler saya hantar, saya baru balik dari pekan ny"...hehehehe..
Lalu kak limah pown jawap..
Enjit-enjit semut.... sapa sakit naik atas...hehehe...

Aku suke gile part ny..memeng aku bantai gelak lah semalam kul 3 pagi ngn dak2 ny...Gelak punya gelak roti aku beli kat kedai belakang tingal separuh aku bedal..Hehehe..Ite lapa bile malam-malam...cedey jerk sekarang, makan roti jerk..cian:-(







Enjit-enjit semut sape sakit naik atas..
Enjit-enjit semut sapa sakit naik atas...
Hehehe..







Ny part yg aku suke...dah macam atomen dak temok ny..hehehe...
"Hey hantu jahat, nyah ko dari sini..."
"Aura langit ke 6..."

Hahaha
Aku dah hafal da skrip nye...



Kite ada lagi satu part yang lawak..Ny dak mell suke..waktu hantu kopek tu..hehehe...Dak tu dah nantok sebenarnya..Tapi memandangkan nak tungu part tu..dia pown tabahkan matenye..Amboi-amboi..nakal ye...

"Panjangnye kopek die..."

hehehe..



Manteranya xley bla...
"Belawok..Belawok..Belawok..Belawok..Belawok..Belawok.."



NY VIDEO ABPBH semalam..
Tegok jagn xtegok...


Okey..sekian...