Followers

January 23, 2010

Think positive=p

SALAM..

Ermm..
Actualy aku ngah busy ngn asgmnt MI aku skunk ny, tp aku terpaksa curik mase kerana sikap seorang HAMBA buat aku tergerak hati ny menulis, agak terHARU jugak lah..balik pada tittle post aku.."THINK POSITIVE"..aku rase dia KEANAK-ANAKAN sebab lakukan ny semua, mungkin juga ada reason tersendiri yang aku tak pernah tahu..xperlah may be die seorang ANAK yg sangat manja..takpe2, teruskan..tu diri anda yang sebenarnya..

Aku berharap ini sume tidak berpanjangan..kerana ape yang terjadi telah ditentukan..Terimalah ape yang ditentukan seadanya dan REDHA..Aku hanya mampu berdoa agar hati kamu dilembutkan dan 'buang yang keruh ambil yang jernih' hidup dunia ny tidak sentiasa INDAH..sebab hidupny umpama RODA, kadang di atas dan kadang di bawah..so kita terus bersedia menhadapinya..aku pown xselalunye diatas..kadang-kadang jatuh tersungkur jugak..So sifat SABAR tu harus kuat bertahta dihati..kalau tidak selamanya akan hanyut melayan perasaan..kalau sikap kasar dah hati batuny buat ko terasa hati im sory..Aku jugak manusia yang melakukan kesilapan..sebab manusiany tidak sempurna..mari kita muhasabah diri masing-masing..Mungkin itu adalah yang terbaik dari ladang, heheh..ayuhh...selamat beramal=p

"i lurve u my fwen"

Jom sambung wat agmnt=)