Followers

January 20, 2010

akhirnya....

Salam..


Pagi ini aku dah tentukan segalah ape yang aku rasakan...AKHIRNYA..keputusan aku ingin terus bersendiri dan mendiamkan diri, itu yang terbaik..itu yang membuat aku rase bahagia, INSYAALLAH..walaupun pada hakikat sebenarnya aku memerlukan seseorang, tapi itu tidak menjaminkan aku akan terus gembira..hakikatnye semuanya telah terbukti hanya sementara..






"single is simple"




Pantas benar masa berlalu..Dalam tidak sedar aku hampir meningkat dewasa..Wah 21??OMG....Macam susah mahu ku percaya..Masih lagi menghitung hari, detik demi detik..untuk ape?Aku masih tidak pasti, masih terus memikirkan..Biarlah aku terus berteka-teki..huk3..Ape yang aku mahu, ingin warnakan hidup ini dengan seberapa bayak warna yang aku mampu dan membuat aku terus tabah menjalani kehidupan..Kini hidup aku lebih baik dari sebelum ini..Lebih ceria dan gembira..Pada kawan-kawan aku ucapka terima kaseh..Akan ku kenang jasa kalian semua..Aku sayang korang beb..berdouble2 sbb terlalu gembira ngan korang kini target aku hampir tercapai..Now 49.6 kg..syabas buat diri sendiri..before this 46kg..macam katun..sangat kering terlampau..Hatiku riang gumbira mencapai target ini..horey..tidaklah adik aku perli aku lg alik Jb kaliny..aku akan senyum sinis dan bangga kepadanya,hehehe..yang selalu mengutuk aku "poppye" sebelumny...ermm.=p



After breakfast..


Cik zaza, Ain & zureen..


Mereka lagi..