Followers

January 25, 2010

i mishew lalink..

Hai time-time aku ngah studyny lah perasaan merindu kuat mencengkam hati..kenape eah?SENGAL betul lah..potong line..aduhh.. rindunye..tahap gabanny..sampai hilang tahap ketekunan aku mentelaah..hmmm...

Tapikan aku rindu sape?jeng..jeng..jeng..??
Ermm adalah seorang hamba Allah ny..seorang yang sangat-sangat aku sayang..kehadiran mu wahai teman menyerikan hari-hari ku..walaupun kau jauh dimata tapi dekat dihati..ewahh..gewdiq ayat..


I hope so one day, kita dapat bertemu dan bersua muka lagi ye dear..aku rindu kehadiran kamu..aku rindu gelak tawa dan gurau senda kamu, aku rindu nak cubit pipi kau dowh,sebab muke kau macam bola so pp kau gile mcm labu..aku rindu semua tentang kamu..hahha..sumpah kau seorang yang gile lawak tahap nak mampus..kalau kite berdua jerk mesti gelak sampai terkentut-kentut, hehehe..taw-taw jerk menjadi perhatian..malu..ny sume kau yang ajar..aduh indah jadi bergini sebab kamu dowh..i mishew damn much dak comel..tapi kau jauh sangat..cam ne aku nak kejar kau lalink..agaknye kau dah ade kekasih hati kat sane..sebab tu kau lupekan aku kat sini..hamm..jangan cam tu babe..

Wei lalink my birthday coming soon..tingal berape detik jerk..nak sambut same-same tidak mungkin..so ko hadirlah dalam mimpi aku malam tu eah, aku taw ko tak penah lupe bestday aku kan..14 Feb 89, aku dah paku kat pale otak ko sejak kite kenal dulu..dan tarikh tu melekat sampai skunk dan dah berkarat kot kat otak hang..hahaha..aku rindu sangat ngan kau..tak dapat jumpe kau datang dalam mimpi pown jadik lah..pas tu ko nyanyikan aku lagu Happy Birthday untuk aku k..Orite lalink..Anti aku senyum jerk..pastu kau tepuk dahi aku k..tu tanda kau masih sayang Boldkan aku sejak dulu lagi..hahah


"SUARA DENGAKAN LAH AKU....."
**jom sambung blajaq lagi..
P/s: wei lalink kau perhatikan aku blajaq k..kalau aku tertido kau tepuk dahi aku taw.sok aku ada paper kul 2.30..Comman Law..Wish Me Luck Bebey..