Followers

January 28, 2010

Mari belajar dari kesilapan.



Salam muhibah semua...


Wah gile muhibah aku paginy..


sat lagi ada exam MI, ganbate..Sebenarnye bangun nk study lg sikit..tp jari-jemariny gatal sangat nak menari-nari atas key boardny..meluahkan sesuatu atas ape yang terjadi dipagi-pagi hari..hamm..sadis..Aku tidak pernah menyangka akan terjadi sedemi kian rupa..terpulanglah pada anda untuk terus membenci..itu hak kamu..aku sentiasa berdoakan buat kamu..kerana itu adalah yang terbaik pada aku..Membenci tu bukan lah sesuatu yang bermakna, tapi sebaliknya..Terpulanglah..hati anda..Lagi pon hatiny bukan boleh dipaksa-paksa..Buatlah yang terbaik..kalau ini memang berpunca dari aku..seribu kemaafan aku pohon..harap tidak lagi disimpan dalam hati..Ape pown life must go on..yang lepas tetap lepas..aku belajar dari kesilapan..dan kau jugak..jangan lah terus membenci..tidak kemana pown kan..









**ayuh mandi buchuk ny...hehehe..
~sangat "BERHARAP KEBENCIAN TIDAK BERPANJAGAN..
DALAM PERSAHABATAN BUKAN ITU YANG kita PERLUKAN ..
PERSEFAHAMAN DAN KEJUJURAN SUDAH MEMADAI" terima kaseh~