Followers

January 27, 2010

penghantar SMS misteri...

27 Jan 2010..
11.27 pm..

Pada tarik dan masa tulah aku mendapat sekeping SMS misteri, opss misteri ker?? agak jugak lah..sebab aku tidak tahu siape sebenarnye penghantar SMS tu, dan aku juga tidak pasti ape motif sebenar die hantar masej itu..tapi yang aku benar-benar yakin die seorang gadis..tu pun kalau tepat tekaan dan masin mulut aku lah..i hope so..tiada lakonan lagi..okeyyy..


Tapi ape mahu kamu KAWAN??Menyalahkan AKU atas ape yang terjadi? tapi kenape aku?
ape yang aku dah buat dan ape salah aku??..Sebab hal kemarin..cukuplah aku tidak mahu fikir lagi..aku dah lupekan..dan die pon dah lupekan, mungkin ape yang terjadi tu salah faham kot..so tiada masalah lagi sekarang ny, dan KAMU tidak berhak mengatakan yang aku tidak menghargai pengorbanan dia..tapi tolong tanye ape motif dia memberi helah sebegitu? ..kamu tidak perlu menjadi orang ketiga..Sebabnye die dah wat pengakuan yang die "tidak mahu mengenali siapa aku lagi" atas dasar kekeraan hati aku tempoh hari, memang aku bekeras hati..sebab aku tak mahu ditipu..aku simpan ape yang die katekan waktu itu..dan kami dah lame wat hal masing-masing..aku lebih selese dengan keadaan sekarang..im sory..


Soal perasaan KAMU jangan risau, aku tidak mengharapkan ape-ape pun..Semua dah tertulis..jika benar dia untuk kamu, pasti hati dia akan terbuka untuk kamu KAWAN dan HAJAT kau untuk bersama die akan tertunai..berdoalah, jika itu yang kamu mahu..berilah dia waktu untuk menerima semua ini..aku akan sentiasa mendoakn yang terbaik buat kalian walaupun aku tidak pernah mengenali siapa KAMU..okey..don't be sad dear..semuanya CUN saja..aku berharap tiada lagi masalah lepas ny okey..


*jika ingin berbaik tiada masalah pada aku..tapi punce dia yg memutuskan tali persahabatan..Mungkin die terlalu marah..Aku pun minta maaf pada dia..dan tolong jangan pebesarkan lagi masalah ny..Cukuplah aku tak mahu salah kan sapa-sapa lagi..harap semua kembali normal..amin..