Followers

April 24, 2010

tAg suka-suki..!!

Sekadar untuk menghiburkan hati......

do you  think you are hot?

hahah..tidak sama sekali..aku sangat cool..

upload a favrite picture of yours?


~NUR DAMIAH HANNAH ~

why do you like that picture?

sebab masaya aku dapat permision dari abah dia  untuk bawak dak temok ny kuar berjalan-jalan..dan disebabkan dak temok ny kuat makan ayam aku pun menuju ke KFC di JJ taman U..nyumm2..

when the last time you dinner wiht your family?

kalau xsilap cuti sem lepas, sebelum aku balik kolej. 3 hari berturut-turut makan malam ngn family aku..(bubur sentosa)..okey lah..

the last song you listened to?

malamnya lagu terkahir aku dengar adalah..jeng3.."inikah cinta"

what are you doing beside this?

chating with faisal blaa3..

three people to tag

1) Hjh marmi hj abd karim(my mum)
2)Nur hikmah hj mohd shapiee(adk)
3)my special fwen(ily)


who is number one?

of couse lah mak aku,VVIP..ape -ape sume aku cerita kat dia..dia jerk yang paham perasaan aku sekarang ny dan sampai bile-bile..kasih mu tiada penganti..susah senang aku dia jugak yang mengerti..
"terima kaseh mak,  terima kaseh ayah"..

number two is having relation ship with?

aku singel mingle mey..bla...blaa..blaaa...

say sumting about number three?

kawan-kawan..korang  banyak memberi kegembiraan pada aku,terima kaseh..terutama sekali untuk orang yang dah aku angap dan sayang ko sebagai adik..terima kasih ats sokongan anda.. jatuh bangun aku sebelumny..sejak kita berkawan ko lah pendengar setia aku kat sini..aku rindu gurau senda dari kamu=(..untuk seseorang terima kaseh kerana anda cube membuat aku terus tersenyum..tQ sangat2..aku amat menhargainya..