Followers

April 25, 2010

Along aku sengaja membakar..!!

i know you everyting to me...bla..bla..blaa...
talifon berbunyi..talifon berbunyi..
dengan pantasnya aku mencapai hf..hahh along???kenape??....bla..blaa..blaaa...


~perbualan antara adek dan abg~

Along: Assalammualaikum..
Aku   : waalaikum'salam..
Along: yang kat mana?
Aku  : kat rumah lew,KENAPE eak?..(dalam hati berdebar nape along call tibe2)
Along :xder ape,saje jerk..nak ikot x?
Aku  : nak ajak aku pi mana? ko kat ner? PD lagi ker?  
          (dalam hati dah sangat gumbira mahu dibawa makan..)
Along: Jom kite orang nak p Jom Heboh..!!
           (terdengar suara mia riang gumbira mahu dibawa berjalan, hati aku terus terbakar..huwaaaaa ='(
Aku  : Erghhhhh..majuk!!! stresss!!!

TERUS p DAPUR AMEK PINGAN DAN MAKAN....zZzzZZzzz...
MAJUK ngn Korang!!