Followers

April 8, 2010

happy Harmonix gemok!!!


Hariny genaplah sebulan gemok tingal bersama aku
(9/3/10-9/4/10)..Yeayy..im happy, Si gemok pown happy, kita best fwen geng..sebab hobi kita pun sama dah sekarangkan..hahaha.."Harmonix semakin gemok, Indah semakin comel"...haha (xley bla)..FAKTA!!gila dan semakin gila..Takpa-takpa janji kita tidak ganggu kehidupan orang lain kan..kita hidup dengan dunia kita ja ya..Semakin hari semakin aku susah nk lepaskan ko monix..Tapi one day aku terpaksa lepaskan gak..sebab kau bertuankan..aku sekadar menjaga kau untuk seketika..Kau jangan nangis eah..hehehe..Sebulan ko ngn aku macam-macam gaya ko wat..tidur membulat lah..tidur terlentang lah, mengiring pown ada..hmm dah macam orangkan..Takpa-takpa wat je ape kau suka..be your self, xpayah pikirkan ak..hehehe..so kita berpaty malam ny!!horey...
mood:happy
nur harmonix vs indah nanana