Followers

April 20, 2010

Mimpi..!!

Selamat pagi semua..

Nie dah datang mood aku tuk menaip sumting di belog kesayangan akuny, Sebenarnye tersedar dari mimpi yang panjang, nak study walaupun dugaan berat cam ne pown,kena gak..DOA PENERANG HATI :......"Wahai Tuhan kami, janganlah Engkau memalingkan hati-hati kami setelah Engkau memberi petunjuk kepada kami dan berilah kami rahmadMu , bahwasahnya Engkaulah Tuhan yang  sangat banyak pemberiNyaa"..amin..(INDAH oh INDAH, TABAH lah engkau)..Tapi aku tidak la berada dalam good condition..Tak tahu kenape, mengape dan bagai mohana..Hati jadi sayu tiba-tiba..Mimpi  lak pekara yang menyedihkan..sedih sangat.."YA Allah jauhkan lah aku dari dugaan yang menyediahkan lagi tika aku hampir dengan EXAM kaliny, cukup lah sekali.."..DOA MOHON KESABARAN :..."Tuhan kami limpahkanlah kesabaran ata kami dan kukuh tetapkanlah pendirian kami dan tolonglah akan kami yang mengingkari"..semoga dengan doa-doanya aku dapat menjalankan hari seterusnya dengan setabah yang mungkin..amin..

p/s: pada kawan-kawan semua gud luck ya..aku doakan korang semua berjaya..okey..amin..terima kaseh kepada Zarif and Beka atas kerja sama anda semalam..amat ku hargai..pizza smlam best..!!