Followers

March 17, 2011

...my soul is empty...

.................Salam sejahtera semua...!!

Hehehe,.latelyny blog aku suram gila...Tiada berita langsung..Bosan kan..entahlah..Aku tiada mood sebenarnya..Cerita berlambak, tapi mood aku masih melayang-layang..Nantilah bila aku ada mood aku update semua carita ya..Lagi pown Lapy aku sakit sekarang..Aku pown jarang dah on9...Aku nak hantar beby aku p clinic wat medikak check up..Tapi ntah bila...Sian dia, b4 this dah bape kali masuk wad..tapi sama jerk..huhhh...

Okey, back to story moly aku malam ini...Aku rasa hati aku malam ny sangat sedih dan sayu...Kenapaya?aku cuba lelapkan mata tapi xnak juga terlelap...Aku dengar lagu tidur ku juga xmau juga terlelap...Di hatiku terlintas sesuatu yang tidak kena sebenarnya malam ny...Tapi aku tak dapat ungkapkan...
OWHH WHAT THE FISH!!

What is going on?
What wrong with me??
Owhh peliss help me...!!





Kata-kata semangat untuk aku:


"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari, DIA datangkan petir dan kilat. Kita menangis dan tertanya-tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah hendak memberi kita pelangi"

" si perindu   cilik"