Followers

February 14, 2011

Am i 22 y.o??Alhamdullillah....

14 feb 2011 aku genap 22 tahun..Alhamdulilah masih aku bernafas lega..Terima kasi YaAllah beri ku peluang teruskan perjalanan hidup ini..Dan terima kasih dan bersyukur sangat kerana kerna memberi aku jiwa setabah hari ini..Tiada apa yang mahu aku ucapakan kata gembira selain bersyukur kerana masih diberi pinjamkan nyawa ini..

Ya aku kuat hadapi hidup ini..Terima kasih untie dengar perit hati ini...Mungkin kehidupan kamu mengajar aku erti kesabaran menangung semuaini..Tak apalah..Ini dugaan dihari lahi ku..Aku cuba redha setelah mendengar nasihat mu...terima kasih ku ucapkan...

Pada adik, kak lya, n kawan-kawan yang wish kesejahteraan hidup ku pagi tadi aku ucapkan terima kasih ya..Semoga tuhan merahmati diri kamu juga, amin..Tidak lupa juga pada Sang Arjuna juga terimakasih ya doakan kebahagian ku...semoga kebahagian dan kesabaran menjadi milik mu jua, amin..

Wahai bulan dan angin malam...
Dengarlah aku berbicara...
Selagi ade waktu..
Aku sering berangan-angan menbina istana indah ciptaan ku ..
Dilengkapi dengan penuh  kasih dan sayang..
Dilengkapi dengan nilai pengorbanan..
Dilengkapi dengan Ketenangan..
Dilengkapai dengan taman ros yang kembang mekar..
Dilengkapi dengan segala mahu mu dan mahu ku..
Dan teristimewanya Kamu sebagai Raja dan aku sebagai Ratu...
Indahkan hidup begitu...
tapi itu hanya angan-angan malam ku..
Selamat malam sayang...