Followers

March 30, 2011

Hot..hot..hot...




Wah panasnya cuaca sekarang...bukan saja di siang hari, tapi dah malam begini pown still terasa bahangnya...Yaallah dasyat lah...Setiap kali sebelum tidur kena mandi dulu even dah mandi petangny...Huhh nasib uma ny ada kelengkapan uma yang sempurna, maksud saya mesih basuh kebal saya tu...Kalau tidak patah lah jari saya nak menyental semua baju bila cuaca panas begini...hehehe...Banyak baju xbasuh lagi asyik bertukar pakaian jerk..Sebabnya bila panas jerk mandi..Bila mandi tukar pakaian..bila tukar pakaian bakul pown penuh ..bila bakul penuh macam biasa lah hujung minggu baru basuh..hehehe...Saya xsuka basuh baju sikit-sikit..saya suku tunggu bakul penuh baru basuh..Pemalehnye..anak sapa lah tu...heheh..Dasyat...


AIS


Cuaca panas macam ny pown saya tetap cari sesuatu yang sejuk..xkiralah air ker eskim ker ape lah janji sejuk..Tadi saya makan eskim..fuhhh lega nya...Sonoknya..tekak saya asyik lapa jerk..Tapi malas nak layan...Kalau dilayan habis lah saya nanti..Tapi masalah nya bila tidak dilayan tengah malam kebulok lah jawabnya...atoyai..lecehh lah..



ESKIM YG  CUMEL



Sok ny kalau dapat makan ABC fuhhh bestnye....Aikkk macam-macam nak makan..best nye..nak balik JB lah cam ny...huhhh cedeynye...Leceh lah jauh cam ny..sume saya susah nak dapat...TEringat lak kat ayah, heheh waktu ayah hantar p terminal nak balik kolej last week dia dah cium kite sume,,ingat dia tak nak teman kite tungu bas tapi tak.. Ayah dah tium dahi kite awal-awal..pastu dia start moto terus jalan..Tapi tibe-tibe ayah datang balik bawakkan kita air ngn jajan ..hehehe...PAstu ayah tunngu kita sampai bas jalan..baru ayah balik.."owhhh ayah diri mu tiada tolok bandingnya"..ala  nantok lah..Saya dah dapat mum eskim, coklet  ngan jajan ny..so saya dah ley titow...tpi still terasa bahang lagi..huhhh...okey..Malam..



ITE NAK IDOW DAH..
bubye....