Followers

November 17, 2009

Mencuba ingin pergi..

salam..



1st aku nak wish gud luck for my sis..sebab pagi ini bermulah lah perjuangannye dalam mengharungi peperiksaan SPM..so aku doakan die wat yang terbaik..amin..aku sayang kau aNje..percayalah..marah aku memag kasar..tapi hati aku tetap sayangkan kau..jangan kau ambil hati dengan aku..

2nd aku nk luakan ape yang menghantui aku kebelakangan ny..hati aku benar-benar sakit, terluke, pedih dengan keadaan dunia yang penuh penipuaan ny..aku sendiri tidak pasti ape yang nak sebenarny..hati aku betul-betul tidak tenteram..aku mahu pergi jauh dari semua..biarkan hilang ape yang terbenam dalam benak kepala otak aku!!!shit..

Kenape semua harus kecewekan aku!!aku baru rasekan aku ny benar-benar kecewa..kenape dunia tak pernah adil pada aku?kenape??kenape??