Followers

January 14, 2011

kawan saye kereta kebal...!!


Korang nak tawu x..saye ada kawan baik..
nama dia hilli @ kereta kebal...
Geramnye......
Dia takotkan saye malam ny....
Dia kate sebelah saya ada En.Han_ _..!!
TAk baik taw...Saya sorang-sorang sekarang ny..
Dak mell tak da..Balik kampung..
Ily kalau aku jumpa ko isnin ny aku GIGIT ko lagi macam dulu...
Bia ko menjerit nantiiiiiiiiiiiiiiiii....!!!
PADAN muke!!!
GERAM SANGAT!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


kat kamu!!!

MS.KERETA KEBAL..




Geram-geram pown Syg kamu dek..
Ko kan selalu marah aku!!!
okey.....
Kita dah genap 2 tahun 5 bulan kenal taw...
INGAT tu...
heheheh...
Xlame lagi dah xley usik ko lagi dah...
tinggal bape bulan jerk kita same-samekan..
:-(

jgn marah dulu........
hehehehe.........