Followers

April 19, 2009

xTerkaTe-KatE jd Nye..

mlam ny aku xtaw nk ckp cam ner..naek gilo d'buek nye..huhuh...
fist jd bahan dr smlam ngn dak2 umah, so aku amek kptsan diamkan diri dlm bilik seharian ariny.,isk2..hahahahah....mengong,..
skunk ny lak, pengakuan tulus lg ikhlas dr sumbody wat aku xterkate2,.hahahaha...mengong2,.(xley BLA dahhhh)ape yg aku nk citer aku dah agk xbrape btol lg mlm ny,.hahaha..agk lah mcm nk gilo...(maaf yee)
hidupnah dah jd huru hara kotttttt..hahahaha...klakar lah aku ase skunkny...(kacaw gle jdnye)
huru-hara jd harinye,..ermm xper 2 sumer aku jdkn knangan dlm hdp ny,.slagi hdup aku akan kumpul sume knangan yg ader ,..moge jd kolesi aku stu ari anti..hehehe,..ble lg nak golak2 cam ny,.skunk ny lahhh...anti dah abz blaja da xder mase utk sume ny,hehhehehe...ape2 pown wat seseogt 2 klu ader jdh xkmaner,,k.. wish u ap alwyss with dear...