Followers

April 28, 2009

'look stars++ mis mY lovely mum&dad'

~MIS U SO MUCHHH~
Mlm ny sblum tido aku tgk bintang-bintang kat atas sane(2.05am 29april09),tbe2 hati aku jadi sayu sgt,xtaw nk ckp kat sape(sakit xnk kacau)..knp eak? aku pown xtaw nape..aku rindu kat mak ayh aku ny..tapi nape lah cam ny skali..lusa aku dah balik dahh..xkan nk tpn mak mlm2 ny..kang die risau lak..adik(anje) aku msti dah tido,aku jerk yg msh hdp mlm2 ny,terkontang kanting..ermm..pelik tol ler..
nak tido mate lak wat hal xnk pejam,padahal dr ptg xtdo..bgn awl lak 2..erghhh...
tentions!!!
aku bile bosan mule ler stock2 nk mencekik jerk..gle bapak r dah mlm sseyy..ape nk baham..sume org dah tido..(AKU SORG JERK NY)
xder mmber lorrrr...gileeeeee....
BLEK UMA JB AKU NAK:
  • makan bubur nasik..
  • nak ayh masak ikan bakr ngan kerang(t'baik oo)..
  • mintak anje sumting(xkire lah ape2)..
  • wat DAMIA melalak..
  • xnak kene gaggu ngn angah..
  • xnak kne marah..
  • jgn bwat saye marah..
  • sekian..(JIWE XTENANG)