Followers

March 6, 2012

Pengalaman Baru, Wowww...

Assalammualaikum....Salam ceria 1 Malaysia...
Hariny Indah nak share new experience dalam hidup ini..Wowwww sangat-sangat tetttt..Hehe..

Okey let me contineu the story..Last Thusday sye ada lah appoiment dengan sebuah syarikat advertising kat bandar Johor Bahru..Tapi sye berteman, sye mintak sepupu saye Diela itot..Hehehe, tak pernh dibuat orangkan p interview berteman, sye jerk..Hahaha...Alhamdullilah dengan berkat salam makayah dengan mudahnya sye lepas untuk sesi interview..Dan paling menankjubkan sepupu saya yang tiada kena mengena tu pown ditawarkan berkerja..Hehehe...Gumbira dan teruja sebab berjaya...sepanjang perjalanan balik senyum macam kerang busuk...Weakkk..
Si Dielah siap cakap lagi"kak ayang ny nape, saket ker"...hahaha..
What ever...

Okey picture dibawahny ak time p interview...Macam-macam perasaan aku..Bercampur-baur macam rojak petis aku jual kat pasar malam...Hahaha..Tapi ak dah berani sekarang menghadapi masalah yang menatang..Alhamdullilah..Siap peace-peace lg..
Awak hado??





 
Dengan semangat yang berkobar-kobar pada last friday morning aku kua uma jam 8.30 pg..Sebabnya first day aku bekerja..Hehehe...semangatkan...Nylah semangat yang perlu ada untuk menjadi pekerja yng berwibawa...Contohilah saye....Ehem...
Puiiii....



Getek di pagi hari...

 


 
Keadaan jalan yang sangat sesak memeningkan kepala saya di pagi hari...
Owchhhh...Kusut sangat...Tapi masih mampu teruskan perjalanan sengan selamatnya..
Alhamdullilah...




 
Jeng-jeng-jeng....























Tepat jam 1 sye telah meletakan jawatan di agensi tersebut....
Terima kasih sebab beri saya pengalaman yang tak bermakna itu...
Huhuhu...
Dan saya tidak akn melakukan kerja direct selling tu lg...
TIDAK...

Selepas meletakan jawatan saya terus berjumpa pengarang jantung ever saye..
Munchuk-munchuk...
"Sayang dan benti kerja taw..."
Hehehehe....
Jangan tawekan sayang okey....!!
TAPI,
Doakan sayang dapat kerja yang lebih bagus dan terjamin keselamatan sayang ya....And thanks selalu sapport sayang bie...Sayang bie sangat....

Malam tu kami dinner sama-sama..
So perasaan dan rasa penat saye hilang setelah bejumpe Gemok...!!
Saya sangat heppy malam tu...
Saya tak sangka dapat jumpa dia.....



 
Ceriakan wajah saye walaupun bekerja hanya 3 jam aritu...Mungkin bukan disitu rezeki saye...Insyaallah ada di tempat lain...Cuma perlu bersabar dan bersabar...






 
Bila saya tengok awak saya rasa sangat gumbira...
Sebabnya saya betol-betol sayangkan awak..
Saya serius....!!
Mungkin dengan kata-kata tidak menjaminkannya..
Tapi dalam hati ini hanya ada Faisalindah saja..
Thanks always make my life sweet and happy..
lvusomuch.....