Followers

February 14, 2012

Thank Q!!

Salam satu Malaysia...Hehehe..Ketat rasanya jari-jemari ini menaip...Hai maklumlah berbulan dah tingalkan zaman kolej..Tidak mengapalah yang penting ak mau ucapkan terima ksaih pada insan-insan istimwea ini..

Dengan rasminya pada 14 febuary 2012 ny genaplah saye 23 taun..Alhamdulillah..saya masih diberikan peluang untuk berada di bumi Allah ini..Dan saya sangat bersyukur kerana masih mampu melihat dan menerima kasih dari insan-insan yang tersayang...Alhamdullilah...


Pada yang mendoakan kesehatan, kesejahteraan, kebahagian, dah segala doa-doa yg saya terima semalam saya ucapkan ribuan terima kasih..Saya sangat terharu dengan ingatan tulus ikhlas anda buat diri saya..Alhamdulillah....

Antara insan yang tersayang tu adalah famaly saya..semoga kalian jua diberkati..Buat illy terima kasih  dengan doa-doamu...Akan diri ini cuba pertingkatkan lg amalan yang belum sempurna ini, Buan Wan roomate adk saye terima kasih dengan egatan dan ucapan anada semalam ya...Buat Farah Z jua akak sayang kamu juga, dan terakhir My Chenta Ever, Abie, sayang sgt kat bie..Even bie orang terakhir yg wish buat syg..syg ttp happy..dan sayang bersyukur sbb bie tidak lupakan syg..Terima kasih semua...

Walaupun hari lahir saya tidak disambut dengan semeriahnya..Tapi saya bersyukur dan sangat terharu kerana insan-insan di atas sudi letakan saya sebahagian dalam hati mereka...

SAYA SANGAT GEMBIRA.....