Followers

May 21, 2011

Menghabiskan masa bersama kalian...

hye...

Selamat malam sume..

Heheh...Hari ny indah nanana nak cerite pasal aktiviti akhir sem dia kat Legenda Tercinteny..Tercinta 

okey...huhhh...!!First ak nak cakap aku seronok berkawan ngan korang semua..Korang baik, kecoh, 

kepoh, sume complite..Best..Ak sayang korang taw..Ermmm..



Petang tadi jam 5.28pm dak aina semangat mesej ak..tapi pendek jerk masaj nye.."kak da?"..Hehehe ak 

taw maksud mesej dia tu..Aina ny bagus dak ny bersemangat kalau nak bersukan ny..Hohhoho..Bagus 

jugak kalau bawak dia mendaki Broga kalau berkesempatan nanti..Hehehe..Sebab semangat dia tu aku 

sangup berjalan ke Blog depan taw..Hehehe..Aik maklum ler dia kan sponser air kami...kan..kan..kan..



Biase aku main ngn Dak Aina, Dak Mell, Dak Alia..tapi dak alia tak de..Balik kampung..hehehe..takpe-

takpe kekurangan seorang ahli tak menjatuhkan semangat si dak aina walaupun sedikit..hahah..Tapi 

tadi ada penambahan ahli baru..Dak farah Z and Dak fiza..Hehehe..Welcome korang...Tapi dak farah 

main tak lame sebab dia p jogging nagn Musfirah..Hohoho..Ak dah lama tingalkan dunia jogging 

ny..Hehehe..Dulu waktu mule-mule nak kenal sapa si Tuan Arjuna tu sangup bangun subuh nak 

jongging taw..hahha..Sekarang tak do dah..Malas...Dah berat...hohoho..Buakan aku jerk..Dia pown 

same okey....



Macam biasa, kami hanya main dari pukul 5.30 sampai 6.30..lagi setengah jam tu kami dok gosip 

ler..hehehe..Ala gosip biase-biase jek..Tak de nak kutuk-kutuk orang pown...Hehehe...Walaupun main 

1jam tapi aku rasa berbaloi sangat sebab kua lah jugak peloh..Dari aku duk uma menternak lemak sana 

sini...Kan-kan--kan...Kang tak pasal-pasal lemak aku bersepah-sepah..OoooWhh tidak....!!



Kat bawah ny ada aku sediakan santapan untuk korang..hehehe..Tak banyak  sikit jerk..Tapi okey lah 

dari tak de..Dapat jugak aku  kenang-kenag suatu hari nanti..Kalau nak p uma sorang-sorang nak jumpe 

memang tak lah kan..sebab nya korang jauh-jauh beb..Cam Dak Aina kat Klantan..Kalau dia kawen 

Insyaallah aku ley datang..Dak mell Kat rpmbau jerk..Tapi jauh jugak..Kalau ko kawen aku datang 

Mell..Jangan risau...Hehehe..Cam Dak fiza dekat jerk nagn aku..Farah jerk..tak taw..Sebab dia bakal 

berpindah kabarnya...ermmm...Dimana-mana pown kalian..Jangan lupe aku eah...heeheh:-)






1
Dak Mell & Dak Aina..
Paling semangat kalau main...





2
Dak fiza permain paling sopan..i likeee..!!





3
Lee chong Mell & Lee Chong Na beraksi..





4
Dak Farah Z..





5
Setiap KENANGAN yang INDAH akan sentiasa aku kenang..!!