Followers

October 23, 2010

kotak hati saya kosong!!

Paginy saya nangis, kenape? saya tersentap..Saya saja tahu..Saya malu..Saya kecewa, rasanya tak tahu nak kate macm mana..Saya kecewakan hati insan yang saya sayang..Maafkan saye..Beratnya dugaan saye kan..Sampai saya sendiri dah tak larat sebenarnya..Takda sape akan faham perasan saya..Saya telan, pendam, dan kunyah  semua sorang-sorang..Hampir setahun saye simpan sendiri rasany, tapi kini kembali..Cuma tabah atau tidak jerk..Ape-ape keputusan pown saye terima..Tipu kalau saya  kata saya tak kesah, tapi setiap permulaan mesti ada akhirnya..Saya saja yang kena bersedia..Saya kena redha dengan semua yang mendatang..Seyes..Saya kena kuat...Air saya menitik lagi..mungin ini ceritaa terakhir saya..Dalam hidup saya cuma ada 2 sejak setahun lalu, Bahagia atau redha..Gembira atau duka..Merah atau putih  dan last sekali Hidup atau mati..Semua dah tertulis jalankan saja kewajipan ini sebagai hamba Allah..