Followers

December 16, 2009

ErTi PeRsaHaBatAn...


Entah kenapa malam ny aku terfikir erti pesahabatan..
Hillihayatul Ain..
Nur Indah..
Dua name cukup berbeza maknanya..
Tapi pada aku 2 tidak penting..
Ketulusan hati dalam persahabatan agak terasa setelah aku hampir mengenalinya..
Aku sememangnya tidak akan menjadi dirinya dan dia jugak tidak akan menjadi diriku..
Kami mempunyai perwatakan yang agak berbeza..
Tapi ada beberapa perkara yang agak serupa..
keakrapan kami pernah menjadi kontrolversi sebelum ny..
Tapi itu tidak memberi kesan padaku kerana aku tidak pernah terlintas sampai ketahap itu..



Kau seorang gadis yang agak mengelikan ati kau apabila berada di tahap-tahap kritikal..
Contoh:budak yang _ _ _ _ _ _ _ _ _ _..
Sangat-sangat slumber..
Sempoi Gile..(KYKS yg kate)..
Tapi memang betol pown...
Tidak dinafikan..
hahaha...
AKU SAYANG KAU BUDAK GILE>>lalala...
kau dah macam adik aku..


Kau & Aku
Adalah manusia yang agak GILE-GILE..
Lalalala~~~
Sebab suka melakukan kerja-kerja gila diwaktu kebosanan terlampau..
Kau pendengar setia..
Kau agak sedikit kasar...(jgn mrh AIN)
Kau kecoh..
TAPI..
Kau kawan AKU..
CUME..
Kadang-kadang gile kau tidak terkate-kate..
lalalala....
=)




Ny kegembiraan Kau ngn aku..
Walaupun berada dalam sedikit keperitan waktu ny..
KAU ngn AKU mesti SENYUM..
Sebab senyum itu penawar duka..
Bile kau nagn aku terus senyum kite akan lupakan tentang keperitan..
Mulakan hari KITA dengan senyuman..
SMILE..
=)